Le, T. N. A., Dang, T. P., & Doan, P. Q. (2025). The impacts of onlinenewspapers and magazines on English majors’ writing skills. Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp, 14(7), 1-9. https://doi.org/10.52714/dthu.14.7.2025.1515
Nguyen, D. N., & Huynh, M. T. (2025). A literature review on lotus culture education for high school students through experiential activities. Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp, 14(7), 10-19. https://doi.org/10.52714/dthu.14.7.2025.1541
Nguyen, M. T., & Nguyen, T. V. (2025). The effectiveness of using visual representations in organizing activities teaching the concept of time to 5-6-year-old preschoolers: A quasi-experimental study. Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp, 14(7), 20-31. https://doi.org/10.52714/dthu.14.7.2025.1558
Nguyen, T. Q. T., & Nguyen, A. T. (2025). The role of peer interaction in enhancing students’ oral presentation: Perceptions of Vietnamese EFL pre-service teachers at a university. Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp, 14(7), 32-46. https://doi.org/10.52714/dthu.14.7.2025.1559
Le, T. N. T., & Truong, T. B. Y. (2025). Perspectives of pedagogy students at Dong Thap University on STEM education activities. Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp, 14(7), 47-61. https://doi.org/10.52714/dthu.14.7.2025.1563