Giải pháp nâng cao hiệu quả công tác cố vấn học tập ở khoa Giáo dục chính trị, Trường Đại học Đồng Tháp
Main Article Content
Abstract
Based on the analysis of the recent mentoring practices in the Faculty of Politics Education, DongThapUniversity, this study recommends some solutions to the existing problems related to the mentors’ activities. In addition, it helps enhance the concerned practices in the Faculty of Politics Education, DongThapUniversity.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
References
[1]. Những điều giáo viên chủ nhiệm cần biết, Nxb Lao động.
[2]. Trường Đại học Đồng Tháp (10-2008), Quy định nhiệm vụ và quyền hạn của cố vấn học tập, (Quyết định số 574/ QĐ-ĐHĐT), Đồng Tháp.
[3]. Trường Đại học Cần Thơ (6-2011), Hội nghị nâng cao vai trò cố vấn học tập, Cần Thơ.
[4]. Phạm Viết Vượng (2004), Lý luận giáo dục (Giáo trình dành cho các trường cao đẳng sư phạm đào tạo giáo viên trung học cơ sở), Hà Nội.
[2]. Trường Đại học Đồng Tháp (10-2008), Quy định nhiệm vụ và quyền hạn của cố vấn học tập, (Quyết định số 574/ QĐ-ĐHĐT), Đồng Tháp.
[3]. Trường Đại học Cần Thơ (6-2011), Hội nghị nâng cao vai trò cố vấn học tập, Cần Thơ.
[4]. Phạm Viết Vượng (2004), Lý luận giáo dục (Giáo trình dành cho các trường cao đẳng sư phạm đào tạo giáo viên trung học cơ sở), Hà Nội.
Most read articles by the same author(s)
- Anh Thi Le, Thi Le Hoa Le, Solutions to develop teaching capacity for students in Political Education, Dong Thap University , Dong Thap University Journal of Science: Vol. 13 No. 1 (2024): Social Sciences and Humanities Issue (Vietnamese)