Students’ current communication competences in Da Nang University Of Medical And Pharmaceutical Techniques
Main Article Content
Abstract
The article focuses on researching students’ communication competences in Da Nang University of Medical and Pharmaceutical Techniques, regarding aspects of skills and contents in communication. Thereby, it offers methods to improve the students’ communication competences as their primary means in future career practices.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Keywords
Students’ communication competences in Da Nang University of Medical and Pharmaceutical Techniques
References
[1]. Lê Thị Bừng (1997), Tâm lý học ứng xử, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[2]. Nguyễn Sinh Huy, Trần Trọng Thủy (2006), Nhập môn khoa học giao tiếp, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Nguyễn Văn Lê (2006), Giao tiếp sư phạm, NXB Đại học sư phạm, Hà Nội.
[4]. Nguyễn Văn Nhận (chủ biên) (2001), Tâm lý học Y học, NXB Y học, Hà Nội.
[5]. Tổng cục Du lịch (2005), Kỹ năng giao tiếp, NXB Hà Nội.
[6]. Trần Thị Kim Thoa (1999), Nghiên cứu đặc điểm giao tiếp của SV có kiểu nhân cách hướng nội và hướng ngoại, Luận văn thạc sỹ tâm lý, Hà Nội
[7]. Trần Trọng Thủy, Phùng Đình Mẫn (2009), Tâm lý học đại cương, NXB Đại học Huế.
[2]. Nguyễn Sinh Huy, Trần Trọng Thủy (2006), Nhập môn khoa học giao tiếp, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Nguyễn Văn Lê (2006), Giao tiếp sư phạm, NXB Đại học sư phạm, Hà Nội.
[4]. Nguyễn Văn Nhận (chủ biên) (2001), Tâm lý học Y học, NXB Y học, Hà Nội.
[5]. Tổng cục Du lịch (2005), Kỹ năng giao tiếp, NXB Hà Nội.
[6]. Trần Thị Kim Thoa (1999), Nghiên cứu đặc điểm giao tiếp của SV có kiểu nhân cách hướng nội và hướng ngoại, Luận văn thạc sỹ tâm lý, Hà Nội
[7]. Trần Trọng Thủy, Phùng Đình Mẫn (2009), Tâm lý học đại cương, NXB Đại học Huế.
Most read articles by the same author(s)
- Thi Nga Nguyen, Dinh Man Phung, Students’ characteristics in communication at Da Nang Technical University of Medicine and Pharmacy , Dong Thap University Journal of Science: No. 26 (2017): Part A - Social Sciences and Humanities