Some techniques in writing self-evaluation report at high schools
Main Article Content
Abstract
Self-evaluation report is a very important self-evaluation product in educational quality accreditation. It reflects all the process of school activities, strengths, weaknesses and improvement plans. This article aims to point out observed limitations and comes up with some techniques in writing self evaluation reports at high schools.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Keywords
Self-evaluation report, quality accreditation in education, high school
References
[1]. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2012), Thông tư số 42/2012/TT-BGDĐT ngày 23/11/2012 quy định về tiêu chuẩn đánh giá chất lượng giáo dục và quy trình, chu kỳ kiểm định chất lượng giáo dục cơ sở giáo dục phổ thông, cơ sở giáo dục thường xuyên.
[2]. Quốc hội nước Cộng hoà xã hội chủ nghĩa Việt Nam (2009), Luật Giáo dục, NXB Chính trị quốc gia, Hà Nội.
[3]. Sở Giáo dục và Đào tạo Kiên Giang, Kỷ yếu Hội thảo trao đổi kinh nghiệm nâng cao hiệu quả công tác kiểm định chất lượng giáo dục các Sở Giáo dục và Đào tạo vùng thi đua 6.
[2]. Quốc hội nước Cộng hoà xã hội chủ nghĩa Việt Nam (2009), Luật Giáo dục, NXB Chính trị quốc gia, Hà Nội.
[3]. Sở Giáo dục và Đào tạo Kiên Giang, Kỷ yếu Hội thảo trao đổi kinh nghiệm nâng cao hiệu quả công tác kiểm định chất lượng giáo dục các Sở Giáo dục và Đào tạo vùng thi đua 6.