Using learning games in teaching activities for students at Binh Thuan Community College

Thi Hiep Dinh Dang1,
1 Binh Thuan Community College

Main Article Content

Abstract

The paper presents learning games currently used by faculty in Binh Thuan Community College. Thereby, it introduces levels and methods of using learning games in classroom as well as providing relevant illustrations.

Article Details

References

[1]. Đặng Vũ Hoạt, Hà Thị Đức (2009), Lí luận dạy học đại học, NXB Đại học Sư phạm Hà Nội.
[2]. Lê Văn Hồng, Lê Ngọc Lan (2000), Tâm lý lứa tuổi - Tâm lý sư phạm, NXB Giáo dục.
[3]. Nguyễn Thị Bích Hồng (2014), “Sử dụng phương pháp trò chơi trong dạy học”, Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh, (số 54), tr. 174-178.
[4]. Nguyễn Ngọc Lâm (1996), Sinh hoạt trò chơi khi dạy và học, Trường Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh.
[5]. Hà Thế Ngữ (1988), Giáo dục học, NXB Giáo dục.