Hướng dẫn sinh viên sư phạm Trường Đại học Đồng Tháp tự học môn Giáo dục học đại cương bằng câu hỏi
Main Article Content
Abstract
Fundamental Education is the basic subject for establishing pedagogical competences for students in which questioning method is one of the effective ways to help students to master this subject. Hence, to form good habits and necessary skills of this method for students, there should be appropriate procedures applied by lecturers.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
References
[1]. Nguyễn Xuân Hải (2010), Chuyên đề Một số vấn đề cơ bản của lý luận dạy học, Hà Nội.
[2] Hà Thế Ngữ, Đặng Vũ Hoạt (1987), Giáo dục học tập 1, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Trần Thị Tuyết Oanh (2005), Giáo dục học (tập 1,2), NXB Đại học Sư phạm Hà Nội.
[4]. Nguyễn Cảnh Toàn (2004), Học và dạy cách học, NXB Đại học Sư phạm Hà Nội.
[2] Hà Thế Ngữ, Đặng Vũ Hoạt (1987), Giáo dục học tập 1, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Trần Thị Tuyết Oanh (2005), Giáo dục học (tập 1,2), NXB Đại học Sư phạm Hà Nội.
[4]. Nguyễn Cảnh Toàn (2004), Học và dạy cách học, NXB Đại học Sư phạm Hà Nội.
Most read articles by the same author(s)
- Thi Ngoc Ha Nguyen, Factors affecting learning activeness of students from the Faculty of Social Sciences Teacher Education, School of Education, Dong Thap University , Dong Thap University Journal of Science: Vol. 13 No. 7 (2024): Social Sciences and Humanities Issue (English)
- Thi Ngoc Ha Nguyen, Lồng ghép giáo dục văn hóa giao tiếp cho sinh viên trong hoạt động thảo luận nhóm , Dong Thap University Journal of Science: No. 4 (2013): Part A - Social Sciences and Humanities