Measures improving emulation and rewarding of Ca Mau education branch

Hong Phuc Phan1,
1 Ca Mau Department of Education and Training

Main Article Content

Abstract

Though emulation-rewarding work in Ca Mau education branch has properly progressed for the past years in general, it still observes certain limitations regarding quality and frequency in many localities. Thereby, this article proposes some measures to improve the quality of emulation-rewarding in Ca Mau education branch in order to meet the demand of developing education and training in Ca Mau.

Article Details

References

[1]. Ban TĐKT Tỉnh (2017), Công văn số 03/BTĐKT-NV ngày 11/01/2017 của Ban TĐKT Tỉnh hướng dẫn công tác xét duyệt sáng kiến kinh nghiệm.
[2]. Bộ GD&ĐT (2015), Thông tư 35/2015/TT-BGDĐT ngày 31/12/2015 Hướng dẫn công tác TĐKT ngành Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Bộ Nội vụ (2014), Thông tư số 07/TT-BNV ngày 29/8/2014 của Bộ Nội vụ hướng dẫn thi hành một số điều của Nghị định số 42/2010/NĐ-CP ngày 15/4/2010 của Chính phủ quy định chi tiết thi hành một số điều của Luật TĐKT và Luật sửa đổi, bổ sung một số điều của Luật TĐKT, Hà Nội.
[4]. Sở GD&ĐT, Báo cáo tổng kết năm học (từ năm học 2012-2013 đến 2015-2016).
[5]. Ủy ban nhân dân Tỉnh, Quyết định số 471/QĐ-UBND ngày 01/4/2015 của UBND tỉnh ban hành “Quy chế TĐKT” trên địa bàn tỉnh Cà Mau.