Measures improving emulation and rewarding of Ca Mau education branch
Main Article Content
Abstract
Though emulation-rewarding work in Ca Mau education branch has properly progressed for the past years in general, it still observes certain limitations regarding quality and frequency in many localities. Thereby, this article proposes some measures to improve the quality of emulation-rewarding in Ca Mau education branch in order to meet the demand of developing education and training in Ca Mau.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Keywords
Measures, emulation-rewarding work, education and training in Ca Mau
References
[2]. Bộ GD&ĐT (2015), Thông tư 35/2015/TT-BGDĐT ngày 31/12/2015 Hướng dẫn công tác TĐKT ngành Giáo dục, Hà Nội.
[3]. Bộ Nội vụ (2014), Thông tư số 07/TT-BNV ngày 29/8/2014 của Bộ Nội vụ hướng dẫn thi hành một số điều của Nghị định số 42/2010/NĐ-CP ngày 15/4/2010 của Chính phủ quy định chi tiết thi hành một số điều của Luật TĐKT và Luật sửa đổi, bổ sung một số điều của Luật TĐKT, Hà Nội.
[4]. Sở GD&ĐT, Báo cáo tổng kết năm học (từ năm học 2012-2013 đến 2015-2016).
[5]. Ủy ban nhân dân Tỉnh, Quyết định số 471/QĐ-UBND ngày 01/4/2015 của UBND tỉnh ban hành “Quy chế TĐKT” trên địa bàn tỉnh Cà Mau.
Most read articles by the same author(s)
- Minh Gian, Thi Tuyet Hanh Nguyen, Hong Phuc Phan, Study on the functons and competencies of a high school principal In the current circumstances , Dong Thap University Journal of Science: No. 12 (2015): Part A - Social Sciences and Humanities
- Dinh Man Phung, Hong Phuc Phan, Measures to develop the managerial staff in high schools of Ca Mau province in the current circumstances , Dong Thap University Journal of Science: No. 22 (2016): Part A - Social Sciences and Humanities