Một số giải pháp nâng cao chất lượng dạy – học môn Thủ công và Kỹ thuật ở bậc tiểu học, tỉnh Đồng Tháp
Main Article Content
Abstract
Each school subject plays a specific role in the training program. Handicaft-and- Technique subject teaches primary school students how to apply the theory of other subjects to making toys and some simple working skills. So, it contributes to the learner’s holistic development. The present instruction of this subject appears be problematic. So, we need to propose solutions to the problem.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
References
[1]. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2001), Chương trình tiểu học, NXB Giáo dục.
[2]. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2002), Chương trình trung học cơ sở, NXB Giáo dục.
[3]. Bộ Giáo dục và Đào tạo, Luật Giáo dục năm 2005, NXB Lao động.
[2]. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2002), Chương trình trung học cơ sở, NXB Giáo dục.
[3]. Bộ Giáo dục và Đào tạo, Luật Giáo dục năm 2005, NXB Lao động.
Most read articles by the same author(s)
- Thi My Tra Le, Integrated teaching orientation at primary schools , Dong Thap University Journal of Science: No. 29 (2017): Part A - Social Sciences and Humanities
- Thi My Tra Le, Realities of teaching grade-1 experiential activities at primary schools in Cao Lanh city, Dong Thap province , Dong Thap University Journal of Science: Vol. 12 No. 9 (2023): Social Sciences and Humanities Issue (Vietnamese)
- Thi My Tra Le, Approaches to improve students’ competence of self-study , Dong Thap University Journal of Science: No. 16 (2015): Part A - Social Sciences and Humanities